WEBINAR: Sådan håndterer jeg mine møde- og workshops processer, så de ikke løber af sporet


Indhold
 

Dette webinar er en forsmag på et kursusforløb, som Danske Byggeøkonomer udbyder her i efteråret.

Webinaret er gratis og I vil blive præsenteret for 3 værktøjer, som I med det samme kan gå hjem og bruge, når I skal facilitere et møde. Desuden vil vi fortælle om det kommende kursus og I vil kunne stille spørgsmål. Se i vores kalender, hvornår kurset finder sted.


Oplægsholder
Lissen Højrup Munch, Proceskonsulent og "samarbejdskatalysator" og ejer af Cooperator.
Læs mere om Lis her: www.cooperator.dk

Hvordan
Webinaret afvikles på zoom og der er plads til alle. I vil modtage et link dagen inden webinaret, så I kan deltage. 


 

Hvornår
Tirsdag d. 14. september 2021 kl. 15.30 – 17.00.

I bedes logge på allerede 15.15


 

Hvem kan deltage
Alle Byggeøkonomer og deres kollegaer fra medlemsvirksomhederne


 

Tilmelding
Hvis du ønsker at deltage, så send en mail til sekretariatsleder Kalinka Stapput

Skriv navn, og din tilknytning til foreningen.

 

 

 

 


Hvor/Hvornår

Dato og tid:

14-09-2021 15:30 - 17:00

Adresse:

Zoom,

Kontaktinfo:

kst@byggeokonomer.dk

Deltagerantal:

100

Mødested:

Online

Telefon:

2237 5616